El redentor

Jo Nesbo

Novel.la negra escandinava. Entretinguda, curosa en la  trama, de manera que al final et sorpren, malgrat que en diversos moments de la novel.la has pensat que ja sabies qui era l’assassi i que era massa evident, però no passa massa d’aquí. Potser destacar el dibuix que fa de l’organització de l’Exercit de Salvació als estat nòrdics, que per a mi ha estat una novetat que desconeixia i el paper de la religió, en sentit ampli, que apareix en altres novel.les negres escandinaves.

3 comentaris

Filed under Novel.la negra

3 responses to “El redentor

  1. Joan

    Confesso que soc víctima de la pèrfida moda per la novel.la negra. M’encanta en Jo Nesbo i alguns de la tropa d’escandinaus i a més estic descobrint autors de països “diferents” com Grècia (Petros Markaris), Israel (Batya Gur) o fins i tot França (Fred Vargas), estic “`pillat”!!!

    • A mi també m’enganxa, però intento dosificar-lo. Ara mateix llegeixo el darrer de Verdon i és una droga, no el puc deixar. Per cert prenc nota de Bayta Gur, m’interessa quelcom diferent, em pots aconsellar alguna novel.la concreta? Gràcies

  2. Joan

    Només va tenir temps d’escriure’n 6 i encara que són històries independents suposo que el millor es començar per la primera: “El asesinato del sabado por la mañana”. Estic a l’altra banda de la mampara del teu despatx, si vens te la puc passar en format epub jejejeje.

Deixa un comentari

