El mapa del cielo

Félix de Palma

Una història de ciència ficció que m’ha sorprès gratament. He de dir que la novel.la fantàstica no m’agrada massa i així a tall d’exemple us diré , que malgrat li reconec algunes virtuts, no vaig poder acabar  La Pell freda de Sanchez Piñol. De manera que quan a poques pàgines del començament, de la mà de H.G. Wells com a protagonista  i amb  La Guerra dels móns com a referent, la història agafa uns visos molt fantàstics vaig pensar que no l’acabaria, però curiosament, l’estil narratiu i la curiositat que desperta la trama m’han tingut enganxada fins al final de la novel.la i fins i tot m’han vingut ganes de llegir La Guerra dels Móns.  El narrador omniscient es situa per sobre de la història i dels personatges i sovint esdevé un confident que fa partícep al lector de les seves decisions narratives, a banda d’una manera molt interessant d’entrellaçar les històries. El final és, però, un xic feixuc, tot i que molt sorprenent. Una bona manera d’evadir-nos.

Anuncis

Deixa un comentari

Filed under Novel.la de misteri i aventures

Deixa un comentari

