Indigneu-vos!

Stéphene Hessel

Aquest escriptor, supervivent, que va participar a la redacció de la Carta dels Drets Humans i que ara té 94 anys, fa una crida contra la indiferència de la societat civil davant les retallades a l’estat del benestar per sortir de la crisi, retallades que, sovint i sota l’aparença d’econòmiques comporten també retallades en els drets. La idea és bona, el llibre un pamflet fluix. El millor, el títol: INDIGNEU-VOS.

A la versió catalana  és realment interessant el pròleg de la mà de José Luís Sampedro, i jo com ell, JO TAMBÉ, jo també m’indigno.

Anuncis

2 comentaris

Filed under Novel.la social

2 responses to “Indigneu-vos!

  1. Jo ja m’he indignat! En aquest cas en castellà, però tan se val com es reveli un, la qüestió seria no donar res per sabut, res per après, no creieu?
    I ho diu algú que té la feina d’ensenyar…
    És un bon llibre! Bona recomanació

  2. Cristina Pérez

    Aquest cap de setmana he tingut ocasió de llegir el llibre de Stéphene Hessel. I, veig que no sóc l’única en estar indignada, molt i molt indignada, i jo, també, tinc la feina d’ensenyar,!!!
    El recomano!!!

Deixa un comentari

